Meteen naar de inhoud

Onze aanpak

Onze hostessen zorgen ervoor dat jouw klanten professioneel onthaald worden. Ze doen dit met een welgemeende glimlach en het nodige professionalisme. Dankzij onze ervaren hostesses ben je er zeker van dat het onthaal op jouw evenement vlot verloopt.

Dankzij onze hostessen voelen jouw gasten zich meteen welkom op jouw evenement of beursstand. Je kan er op rekenen dat we er alles aan doen om telkens opnieuw enthousiaste, hardwerkende & goodlooking hostessen in te schakelen.
We werken met medewerkers uit het hele land om de verplaatsingskosten tot een minimum te beperken.

Waarom een hostess inschakelen?

Voor het inschakelen van een hostess doe je best beroep op een professioneel hostessenbureau. Dan ben je er zeker van dat men het juiste profiel inschakelt. Bij All Assistance Agency kan je hostesses inhuren voor elk type van evenement in heel België. Het maakt niet uit of dat een beurs, congres, seminarie of bedrijfsfeest is.

Onze hostessen en hosts verwelkomen uw gasten aan de inkom. Ze zorgen voor het afpunten van de gastenlijst, de inkom-controle, het overhandigen of aanbrengen  van de naambadges, het uitbaten van de vestiaire of het begeleiden van jouw gasten. Dankzij onze hostesses voelen uw gasten zich meteen welkom. 

Onze hostessen zijn het gezicht van jouw bedrijf en jouw gasten zien de hostessen als een medewerker van jouw bedrijf. Daarom is het belangrijk dat ze de juiste persoonlijkheid en uitstraling hebben. Maar even belangrijk is dat we ze goed kunnen briefen. Bezorg ons daarom op voorhand altijd zoveel mogelijk informatie over het concept en het doel van het evenement, het type gasten dat er komen, enz. 

Het is belangrijk dat je gedurende het evenement erop kan vertrouwen dat onze hostesses zelfstandig hun job uitvoeren zodat jij je met de gasten kan bezighouden.

EVENTMEDEWERKERS NODIG?

Vraag hier volledig vrijblijvend een offerte aan

Tips en tricks voor promo en events