Tomorrowland hostessen

Bus Packages

Voor Tomorrowland zetten wij jaarlijks een team in van ± 60 hosts en hostessen die de buitenlandse festivalbezoekers begeleiden die gekozen hebben voor het Global Journey – Bus Package. 

Op donderdag worden deze festivalbezoekers verwelkomd in 11 buitenlands steden: Londen, Düsseldorf, Bonn, Aken, Metz, Reims, Lille, Luxemburg, Amsterdam, Eindhoven en Maastricht. Daar stappen de festivalgangers op een festivalbus die hun naar Boom brengt. In totaal zijn dit een 23-tal bussen die door ons hostessenteam begeleid wordt.

Takenpakket hostessen

Bij het opstappen op de bus wordt gecontroleerd of de gasten een bevestiging bijhebben waarop de naam overeenkomt met de naam op hun identiteitskaart. Na vertrek krijgen de festivalbezoekers een goodie-bag, eet & drankbonnen, een festivalkrantje en een camping-bracelet.  

En als de festivalbezoekers na het weekend uitgefeest zijn worden ze op maandag terug begeleid naar de stad waar ze de bus genomen hadden.

Logistieke ondersteuning

Wij zorgen ervoor dat op elke bus de juiste goodie-bags, krantjes, eet- & drankbonnen en welcome enveloppen aanwezig zijn.
We voorzien minibusjes met chauffeurs die onze medewerkers in de verschillende steden afzetten.
We leggen een bus in die alle medewerkers ’s avonds oppikt op de eindbestemming zodat ze allemaal vlot terug thuis raken. Een hele logistieke uitdaging om alles in goede banen te leiden.

Hospitality in B&B's

Naast de busbegeleiding hebben we ook een team van onthaalhostessen aan het werk in tal van B&B’s die door festivalbezoekers afgehuurd worden via de Tomorrowland organisatie. Deze hostesses gaan indien gewenst mee naar de luchthaven om de bezoekers op te pikken en ontvangen ze in de B&B en geven meer uitleg over het festival, de shuttleservice, enz.

Andere projecten

Klik op een foto voor meer info over de actie.